Retourneren

Retourneren

Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid is 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, wordt er geen terugbetaling of omruiling aangeboden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

• Extra niet-retourneerbare artikelen:

• Cadeaubonnen

• Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@vechtdalvoetenzorg.nl

Verkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Uitwisselingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@vechtdalvoetenzorg.nl en stuur je artikel voor eigen verzendkosten naar Bolsterslag 4 7711 MZ Nieuwleusen

Verzending

Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar Bolsterslag 4, 7711 MZ Nieuwleusen.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@vechtdalvoetenzorg.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.