Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Mijn praktijk heeft dus een webshop. Bestellingen worden ingepakt tussen de pedicurebehandelingen door. En tijdens mijn pauzemoment wandel ik met de BlijeVoetenWinkelHond naar het DHL Dropoff-punt. Dus bestellingen voor 12 uur (voor mijn pauze) probeer ik die dag op de bus te krijgen. Na 13 uur gebeurt dat de volgende dag. Dat geldt ook voor mijn vrije woensdag.
Bestellingen gedaan op de vrijdag vóór 12 uur, gaan ook diezelfde dag nog op de bus als dat lukt. Na de pauze besteld betekent dat dit ‘smaandags naar het DHL DropOff-Punt wordt gebracht. Mijn zorg is dus om het qua tijdbestek netjes af te ronden voor adequate levering, maar hopelijk is er begrip dat ik als kleine ondernemer ook slechts 24 uur in een dag heb.
Tijdens Speciale- en Feest- en vakantiedagen zijn er andere bezorgmomenten.
Kan ik een pedicureafspraak annuleren?
Ga je een afspraak annuleren? Doe dat dan eerder of niet langer dan 24 uur van te voren. Dat geeft mij tijd om de ander op de hoogte te brengen van de vrijgekomen agenda-ruimte.
Annuleren het liefst via Whatsapp of telefonisch: 06 14 98 98 15. Annuleren via de mail heeft niet de voorkeur.
Oeps… afspraak vergeten of te laat afgemeld
Vergeten? Te laat? Helaas staat daar een factuur tegenover, i.v.m. een wachtlijst en een onbezette stoel. Tenzij er overmacht is zoals een plotselinge ziekenhuisopname, overlijden of ziek worden.